Περιοδική Υπενθύμιση
|
|
Λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία τους, τα προϊόντα μας κοινοποιούνται σε στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών, ανθρώπους με τεχνική κατάρτιση, κριτική σκέψη και πλούσια εμπειρία. Αυτό γίνεται για δύο λόγους:
- Ο πρώτος αποσκοπεί στο χρωματισμό ή ακόμη και σε βελτιώσεις που ενδέχεται να εισηγηθούν.
- Ο δεύτερος και πιο ουσιαστικός είναι να επιβεβαιώνουμε στους προμηθευτές μας, συνεχώς και αδιάλειπτα, την οπτική και τη δυναμική μας. Με τον τρόπο αυτό, οι Πελάτες μας αποκτούν την αναγνωρισιμότητα και απολαμβάνουν της προστιθέμενης αξίας που θέλουμε, από το γεγονός και μόνο ότι ασφαλίζονται με τη φροντίδα μας.
Σε μια τέτοια παρουσίαση, δεχθήκαμε την ερώτηση: "Πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Αλήθεια, πόσο χρεώνετε τον Πελάτης σας για την υπηρεσία αυτή;"
Η απάντηση ήταν άμεση και σαφής: "Δωρεάν. Με μόνη προϋπόθεση ο κίνδυνος στον οποίο αφορά η 'Περιοδική Υπενθύμιση' να ασφαλίζεται με τη φροντίδα μας".
Και είναι γεγονός. Το κόστος της υπηρεσίας (υποδομές, διαχείριση, έλεγχος, εκτυπώσεις, ταχυδρομικές ή ηλεκτρονικές αποστολές, κλπ.) βαρύνει αποκλειστικά εμάς, ανταποδίδοντας στον Πελάτη ένα μικρό μέρος της εμπιστοσύνης του.