Περιοδική Υπενθύμιση
|
|
Σε αντίθεση με τα προϊόντα που αναζητούμε ή/και σχεδιάζουμε σε συνεργασία με τις Ασφαλιστικές Εταιρίες, δεν είχαμε καταφέρει να εντοπίσουμε παρόμοια υπηρεσία, κάτι φυσικά που ισχύει μέχρι και σήμερα. Για μας λοιπόν ήταν μια χρυσή ευκαιρία να τεκμηριώσουμε:
- την προσωπική μας έγνοια και φροντίδα,
- τη βούλησή μας να καινοτομούμε,
- τη δυνατότητά μας να υλοποιούμε αυτό που σχεδιάζουμε,
- τη θέση μας να επιστρέφουμε στον Πελάτη, ένα μέρος από την εμπιστοσύνη με την οποία αγκαλιάζει τις υπηρεσίες μας.
Ξεκινήσαμε λοιπόν το σχεδιασμό σε λευκό χαρτί. Τα δεδομένα που είχαμε από τη μια πλευρά ήταν η περιοδικότητα και η κινδυνοκεντρική δομή των συστημάτων μας. Από την άλλη, υπήρχε η εμπειρία της διαδικασίας "ΠΡΟΣΕΧΩΣ...", η οποία μετά από δέκα χρόνια τακτικής και ανελλιπούς εφαρμογής, είχε τύχει θετικότατης υποδοχής.
- "Συγχαρητήρια. Μας δίνετε μια συνολική εικόνα για όλες τις ασφαλίσεις μας. Κρατήστε το. Μας βάζει σε τάξη."
- "Δεν έλαβα το 'ΠΡΟΣΕΧΩΣ...' για την ασφάλιση του σπιτιού μου. Έγινε από λάθος ή είναι τον μεθεπόμενο μήνα;"
- "Διαβάζοντας το 'ΠΡΟΣΕΧΩΣ...' διαπίστωσα ότι είχα την κάλυψη Θεομηνιών στο αυτοκίνητό μου; Αλήθεια, δεν το θυμόμουν."
- "Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Παρακαλώ να τροποποιήσετε την ασφάλιση ως εξής: ..."
Το έναυσμα είχε δοθεί από τον έλεγχο ΚΤΕΟ, αλλά έπρεπε να αναζητήσουμε και άλλες χρηστικές εφαρμογές. Οι δυνατότητες, όπως τουλάχιστον διαφαίνονταν, ήταν ευρύτατες. Ζητήσαμε γνώμες από τους Πελάτες μας και συνεχίζουμε να το κάνουμε.
Το αποτέλεσμα, που με την ενεργό συμμετοχή σας θα συνεχίζει να διαμορφώνεται και να εξελίσσεται, το ονομάσαμε "ΠΡΟΣΕΧΩΣ...2". Πώς αλλιώς; Επιλέξτε λοιπόν εδώ και γνωρίστε τα οφέλη του μέσα από τα δομικά χαρακτηριστικά του, όπως μόνο μέσα από διαδικασίες μπορούμε να εγγυηθούμε.